لوستر

ست کردن لوستر

ست کردن لوستر

ست کردن لوستر

در ابتدای این مقاله تعدادی از ست های اجرا شده را مشاهده کنید.

ست کردن لوستر
لوستر خطی

ست لوستر مولکولی

در تصویر بالا ست لوستر مولکولی اجرا شده است. در این ست لوستر گرد مولکولی برای پذیرایی و لوستر خطی مولکولی برای میز ناهارخوری استفاده شده است. همانطور که مشاهده می کنید مشتری خوش ذوق برای کامل و زیباترکردن، دیواری این مدل نیز در فضا استفاده کرده که زیبایی بیشتری به محیط داده است.
لوستر باکارات 15 شاخه
لوستر باکارات 15 شاخه

ست لوستر باکارا

در تصویر بالا ست زیبایی لوستر باکارا را در دو منزل متفاوت مشاهده می کنید یک مشتری از دو عدد لوستر باکارا سفید 8 شعله و دیگری از لوستر باکارا عسلی 12 و 8 شعله استفاده کرده اند.
در منزلی که لوستر باکارا سفید نصب شده یکی را برای میز ناهار خوری و دیگری برای پذیرایی در نظر گرفته شده است. با اینکه مشتری می توانست برای میز ناهار خوری خود از لوستر خطی باکارا استفاده کند، ولی ترجیح داده که از لوستر 8 شاخه برای میزناهارخوری استفاده کند.
در عکس دیگر که لوستر باکارا عسلی نصب شده، دلیل استفاده از دو سایز لوستر بخاطر تفکیک فضای منزل است. همانطور که می بینید برای فضای کوچک لوستر باکارا هشت شاخه نصب شده و برای فضای بزرگتر لوستر باکارا دوازده شعله استفاده شده است.
لوستر لوکس جدید مشکی
لوستر لوکس جدید مشکی

اجرای ست کامل لوستر مدرن 

همانطور که مشاهده می کنید اجرای این ست در یک فضای به هم پیوسته انجام شده و کلیه لوسترها در یک راستا دیده می شوند. در این ست لوستر از دیواری و کنارسالنی هم در کنار لوستر گرد و لاینر استفاده شده است. مشتری میتوانست لوستر لاینر را بر روی میزناهارخوری استفاده کند ولی به صلاح دید خود لاینر را در آشپزخانه نصب کرده است.
لوستر بزرگ مشکی

نصب لوستر بزرگ و کوچک به صورت ست

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید میتوان چند لوستر را در یک فضای با ابعاد و ارتفاع مختلف ست کرد. در این اجرا که در یک ویلای دوبلکس انجام شده لوستر چند طبقه بر روی وید و سایزهای کوچک در اطراف آن اجرا شده است. 

دیدگاهی در مورد “ست کردن لوستر

  1. پیمان نصیبی گفت:

    سلام
    با این توضیحاتی که دادین عملا ست کردن لوستر به سلیقه مشتری بستگی داره نه یک اصول و قاعده

    1. mrdiseh گفت:

      سلام جناب نصیبی عزیز
      بله خرید سلیقه ای است . خرید لوستر جزو خریدهای تزئینی محسوب می شود و برای همین هر کس نسبت به سلیقه ای که دارد خرید خود را انجام می دهد
      البته این موضوع باعث نمی شود که خرید لوستر قاعده و قانون نداشته باشد. ولی در نهایت این مشتری است که انتخاب می کند چه چیزی را خرید کند
      با تشکر
      مجموعه دکوراتیو دیسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.